Veelgestelde vragen

Een goed onderzoek is niks zonder de juiste vraag! Daarom hebben we een aantal veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Heb je toch nog een vraag waar je het antwoord niet op terugvindt, aarzel dan niet ons te contacteren via het contactformulier.


Algemeen

Hoe werkt het?

Als Maximiles panellid ontvang je enquêtes die je kan invullen op je smartphone, tablet of op je computer. Deelname aan het panel is ook na inschrijving in het Maximiles Panel, altijd op vrijwillige basis. Om je te bedanken, krijg je punten die je kan inwisselen voor geschenken in de Panelshop.

Meer informatie? Bekijk dan ook de Algemene Voorwaarden.


Hoe werkt de MaximilesApp?

Wist je dat het MaximilesPanel ook een eigen app heeft?

Met de app ontvang je notificaties over nieuwe enquetes op je telefoon en kun je ze gelijk invullen waar en wanneer je maar wilt. En natuurlijk op elk moment je punten inwisselen voor een cadeau naar keuze van je favoriete merken!

Download de Maximiles mobiele app hier.


Mijn account

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bijwerken?

Om je persoonsgegevens bij te werken klik je simpelweg op het iccoontje naast je puntenaantal rechtsboven in het scherm. Er verschijnt een keuze menu, klik hier op Persoonlijke gegevens.

Hier kun je je naam, achternaam, e-mailadres, adres, telefoonnummers, SMS-notificaties, taalkeuze en wachtwoord bijwerken.


Zitten er kosten verbonden aan lid zijn van het MaximilesPanel?

Nee. Het lidmaatschap en deelname aan de onderzoeken is volledig gratis. Ook wanneer je iets uit onze panelshop bestelt, nemen wij eventuele verzendkosten voor onze rekening.


Hoeveel enquêtes moet ik invullen?

Je deelname aan een enquête is nooit verplicht. Het aantal enquêtes waarvoor je uitgenodigd wordt, hangt af van de doelgroepen die we op dat moment zoeken. Je bent zelf vrij om te kiezen aan welke onderzoeken je al dan niet deelneemt.


Hoe zit het met de privacy?

Wij vinden het waarborgen van jouw privacy erg belangrijk. Alles over de bescherming van jouw persoonsgegevens vindt je terug in ons Privacy Regelement.


Waarom is mijn account niet meer actief?

Kun je niet meer inloggen of krijg je een foutmelding? Dit kan verschillende redenen hebben. Hier een aantal mogelijke redenen:

  • Je bent langer dan twaalf (12) opeenvolgende maanden niet actief geweest op jouw profiel. Dit kan natuurlijk ook door omstandigheden het geval zijn. Wil je weer meedoen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vermeld het eerder gebruikte e-mailadres.
  • We hebben verdacht gedrag geconstateerd op je profiel. Om ervoor te zorgen dat wij betrouwbaar onderzoek doen, controleren wij op verdachte activiteit en behouden wij het recht om profielen (tijdelijk) te blokkeren. Lees meer hierover in de 'Algemene voorwaarden'.

Herken jij jezelf niet in deze voorbeelden en wil jij je acount weer activeren? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.


Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?

Bedankt voor je deelname aan ons panel, en we waarderen je betrokkenheid. Als je echter besluit om je uit te schrijven, kun je dat doen door simpelweg hier op Uitschrijven te klikken. Als je in de toekomst weer besluit om terug te komen, ben je altijd welkom bij ons!

Hou er rekening mee dat na uitschrijving je persoonsgegevens en puntensaldo verwijderd worden. Indien je ooit opnieuw wenst deel te nemen aan onze onderzoeken, zal je een nieuw profiel moeten aanmaken en begint je puntensaldo opnieuw op nul.


Waarom ontvang ik geen e-mails meer van jullie?

Het kan gebeuren dat jouw e-mailprovider onze mails ziet als 'Spam' of 'Ongewenst'

Wil je weer berichten van ons ontvangen? Zo kun je dit veranderen:

  • Controleer de Spam/Ongewenste E-mail Map: Open je e-mail en ga naar 'Spam' of 'Ongewenste E-mail'.
  • Selecteer Onze E-mail: Vind onze e-mail en open deze.
  • Markeer als Gewenst:
    • Gmail: Klik 'Geen spam'.
    • Outlook/Hotmail: Kies 'Geen ongewenste e-mail'.
    • Yahoo: Selecteer 'Niet spam'.
  • Verplaats naar Inbox: Indien nodig, handmatig verplaatsen naar 'Inbox'.
  • Voeg Toe aan Contacten: Voorkom toekomstige spammarkeringen door ons aan je contacten toe te voegen.
  • Stel Filter in: In Gmail, klik op de drie puntjes in onze e-mail en kies 'Filter vergelijkbare berichten' om direct naar je inbox te sturen.

Tip: Voor specifieke e-maildiensten, check de helpsectie voor gedetailleerde instructies.


Mijn Punten

Hoe lang zijn mijn punten geldig?

Je punten zijn geldig totdat jouw account beëindigd wordt, of wanneer je account niet voldoet. Lees voor meer informatie de Algemene voorwaarden.


Hoe wissel ik mijn punten in voor beloningen?

Om jouw punten in te wisselen kun je gebruik maken van onze Panelshop. Hier vind je verschillende artikelen, van Bol.com bonnen tot lokale producten. Ook kun je je punten inwisselen voor een donatie aan een goed doel. Alles om jou te belonen voor het invullen van enquetes. Klik simpelweg op 'Mijn punten inruilen', kies een artikel naar keuze, klik op 'Plaats in winkelwagen' en bevestig de bestelling. Vervolgens krijg je een automatische e-mailbevestiging.


Ik heb niet het aantal punten ontvangen dat beloofd werd, hoe kan dit?

Het Maximiles Panel puntensysteem registreert alle deelnames continu. Het kan echter tot twee dagen duren voor je puntensaldo gecrediteerd wordt met recent verdiende punten. Daarnaast is het aantal punten wat vermeldt word op de enquete uitnodiging het maximaal aantal punten wat te verdienen is door het invullen van de enquete. Het kan het zijn dat je niet volledig tot de doelgroep behoord en dus het aantal punten verdiend dat hierbij hoort.

Denk je dat het aantal punten niet evenredig is aan jouw inzet? Of ben je bang dat er een technisch probleem is?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vermeld het enquetenummer indien mogelijk.


Kan ik mijn punten ook inwisselen voor cash?

Nee, een cash uitbetaling is nooit mogelijk.


Enquetes

Waarom ontvang ik zo weinig uitnodigen voor enquetes?

Het aanbod van enquêtes is in sommige periodes meer of minder. Dit heeft te maken met de vraag vanuit onze partners.

Een paar tips om meer enquetes te ontvangen:

  • Hou je profiel goed bij. Op die manier vinden wij je beter, ontvang je meer enquetes en spaar je meer punten.
  • Werk je contactvoorkeuren bij. Klik hiervoor op 'Mijn contactvoorkeuren' in het profielmenu. Hier kun je ervoor kiezen om meldingen te ontvangen via de e-mail of zelfs via SMS.
  • Download de Maximiles app. Via de app kun je notificaties op je telefoon ontvangen.


Download de Maximiles mobiele app hier.


Waarom heb ik mijn punten na deelname niet ontvangen?

Het Maximiles Panel puntensysteem registreert alle deelnames continu. Het kan echter tot twee dagen duren voor je puntensaldo aangevuld wordt met recent verdiende punten. Daarnaast is het aantal punten wat vermeldt word op de enquete uitnodiging het maximaal aantal punten wat te verdienen is door het invullen van de enquete. Het kan het zijn dat je niet volledig tot de doelgroep behoord en dus het aantal punten verdiend dat hierbij hoort.

Denk je dat het aantal punten niet evenredig is aan jouw inzet? Of ben je bang dat er een technisch probleem is?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vermeld het enquetenummer indien mogelijk


Wat doe ik bij technische problemen?

Wanneer je technische problemen ervaart, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Zo zijn wij niet alleen op de hoogte, maar kunnen we je gerichter helpen.

Een tip? Probeer eens op een ander apparaat mee te doen. Soms werkt het ene apparaat beter dan de ander!


Beloningen

Hoe bestel ik uit de panelshop?

Om gebruik te maken van onze panelshop klik simpelweg op Panelshop, kies een artikel naar keuze, klik op 'Plaats in winkelwagen' en bevestig de bestelling. Vervolgens krijg je een automatische e-mailbevestiging.

Toch meer hulp nodig? Neem dat contact met ons op via het contactformulier.


Ik heb mijn beloning niet binnengekregen, hoe kan dat?

Het kan verschillende redenen hebben waarom je de bestelde beloning niet binnen krijgt. We vinden altijd een oplossing. Wanneer er problemen zijn met de bezorging van je beloning. Aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Daarnaast raden we aan om in de spam/ongewenste map van je e-mail en op jouw profiel tussen jouw bestellingen te kijken.


Ik heb een leuk idee voor de giftshop!

Goede ideeën zijn altijd welkom! We hechten veel waarde aan jouw mening. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.


Refer a friend

Eén van mijn vrienden wenst ook lid te worden van het Maximiles Panel!

Wanneer jij je vrienden of familie kan overtuigen om lid te worden van het Maximiles Panel, ontvang je 250 punten van zodra zij zelf 150 punten verdiend hebben.

Ga hiervoor naar je profiel op www.maximiles.be. Klik in het menu op “Nodig een vriend uit” en mail jouw persoonlijke link naar je vrienden. Deze link kunnen zij dan gebruiken om zich aan te melden.


Contact

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Om direct contact met ons op te nemen, maak je gebruik van het contactformulier.

Het Maximiles Panel team helpt je graag verder!